בכיתה
1. מערך אובייקטים ומערך מונים. תרגול והדגמה על StudentsProject.
2. פתרון משותף לסעיף טו' בתרגיל מערך הסטודנטים.
3. ניסוח נכון להסבר מטרת לולאה העוברת על מערך אובייקטים, לדוגמה:
"הלולאה עוברת על כל האובייקטים מטיפוס Student במערך arr".
4. כאשר מערך המונים צריך להכיל 11 אפשרויות, נבנה מערך בגודל 11 (אינדקסים 0-10).
5. שיחה קצרה על שיטת פיינמן הנמצאת בבלוג kirzonet.blogspot.com.
לבית
יוסוף שולח לי למייל את RectangelProject ואת StudentProject ואת Mercedes ואת Students מהשיעור היום.
1. למדו את שיטת פיינמן.
2. בצעו את סעיף יב' של תרגיל "מערך אובייקטים - מחלקת Student".
3. למדו בשיטת פיינמן את הפתרון שלכם, כולל להסביר את כל מה שכתבתם כמענה לסעיף יב' ו- טו'.
יב. בחברה מעוניינים לדעת כמה סטודנטים קיבלו במדעי-המחשב 90,
כמה קיבלו 91, כמה קיבלו 92...וכו' עד
כמה קיבלו 100. הפלט אמור להיראות בסגנון הבא (ובאנגלית כמובן):
כמה קיבלו 91, כמה קיבלו 92...וכו' עד
כמה קיבלו 100. הפלט אמור להיראות בסגנון הבא (ובאנגלית כמובן):
91 - students 5
92 - 0 students
93 - 2 students
...
100 - 1 students
טו. הדפיסו לכמה תלמידים ספרת האחדות וספרת העשרות של הציון במחשבים הן זוגיות וזהות.
למשל: 88, 66, 100.
מבדק ש.ב ביום ו' הקרוב, ה- 25.9.2020:
1. ביום ו' אשאל אתכם לגבי הפתרון ל- CircleProject (סעיף 585).
2. ביום ו' אשאל אתכם לגבי התרגיל Mercedes (סעיף 595).
3. ביום ו' אשאל אתכם שאלות לגבי תרגיל מערך הסטודנטים.
בשיעור הבא
1. בשאיפה: נתחיל ללמוד מבני-נתונים (היחידה הרביעית).