בכיתה
1. חזרה על החומר מהשיעור הקודם.
2. הבלוג kirzonet
3. השלמה אוטומטית יעילה
4. סניפט הדפסה
5. משתנה מטיפוס שלם (int).
6. קליטת ערך מהמשתמש למשתנה int.
7. תפקידו של מהדר (קומפיילר) קלאסי.
8. התיקיות bin/debug - ניתנות למחיקה.
לבית
* יש לשמור את התרגילים הבאים ב- Disk On Key שלכם ולהביאו לכל שיעור.
* רשמו את כל שאלותיכם על דף כדי להציגן בכיתה ולקבל תשובה בשיעור הבא.
* היעזרו האחד בשני.
* ניתן לשלוח לי מייל עם שאלה, לאחר ששאלתם לפחות חבר אחד.
1. כתבו תכנית הקולטת אורך ורוחב של מלבן (מספרים ממשיים) ומדפיסה:
א. את שטח המלבן.
ב. את היקף המלבן.
2. כתבו תכנית הקולטת מעלות צלזיוס ומדפיסה את מספר המעלות בפרנהייט.
הערה: בדקו בויקידפיה או במקור אחר מהי נוסחת ההמרה בין שתי שיטות מדידת הטמפרטורה.
3. כתבו תכנית הקולטת מעלות בפרנהייט ומדפיסה את מספר המעלות בצלזיוס.
4. כתבו תכנית הקולטת מספר המייצג אלפי תלמידים היוצאים לטיול, ומדפיסה כמות תלמידים הגדולה ב- 10%
מהכמות שנקלטה. לדוגמה, אם נקלט 10, יודפס 11. אם נקלט 100, יודפס 110. אם נקלט 8, יודפס 8.8.
5. המחנכת של הכיתה החליטה לחלק ל- 30 התלמידים בכיתה את כמות העטים שברשותה.
לכל ילד יש לתת כמות שווה של עטים.
לכל ילד יש לתת כמות שווה של עטים.
כתבו תכנית הקולטת מספר עטים ומדפיסה (בערך) כמה עטים יש לחלק לכל אחד מ- 30 התלמידים.
לדוגמה: אם נקלט 90 יודפס 3. (כל אחד מ- 30 התלמידים יקבל 3 עטים).
בשיעור הבא
1. התקנה ושימוש ב- winrar.
2. אופן שליחת מטלה למורה (רק כשכתוב בפוסט שיש להגישה במייל).
3. עבודה עם double ו- char.