בכיתה
1. טעינת הקובץ Unit4.dll לפרויקט עליו עובדים.
2. מתוך הפרויקט: יצירת Reference לקובץ.
3. בתוך הפרויקט למעלה: שימוש ב- Using עבור ה- Namespace הרצוי.
במקרה זה השתמשנו ב- using TurtleLib.
4. יצירת אובייקט מטיפוס Turtle והפעלת פעולות עליו כגון:
א. MoveForeward
ב. TailDown
ג. TurnRight
ד. SetDelay
לבית
1. הורידו הקובץ Unit4.dll למחשבכם ושמרו אותו בתיקייה הראשית ב- DiskOnKey שלכם.
קישור הורדה לקובץ זה בדף 'קישורים' סעיף 500.
2. קראו שוב את ההנחיות של טעינת קובץ dll לפרויקט שלכם.
בדף 'קישורים' סעיף 510.
3. ראו קוד מוכן לשימוש באובייקט Turtle.
דף 'קישורים' סעיף 530.
4. בצעו התרגילים בנושא מחלקת Turtle.
התרגילים בדף 'קישורים' סעיף 540.
בהצלחה.
1. טעינת הקובץ Unit4.dll לפרויקט עליו עובדים.
2. מתוך הפרויקט: יצירת Reference לקובץ.
3. בתוך הפרויקט למעלה: שימוש ב- Using עבור ה- Namespace הרצוי.
במקרה זה השתמשנו ב- using TurtleLib.
4. יצירת אובייקט מטיפוס Turtle והפעלת פעולות עליו כגון:
א. MoveForeward
ב. TailDown
ג. TurnRight
ד. SetDelay
לבית
1. הורידו הקובץ Unit4.dll למחשבכם ושמרו אותו בתיקייה הראשית ב- DiskOnKey שלכם.
קישור הורדה לקובץ זה בדף 'קישורים' סעיף 500.
2. קראו שוב את ההנחיות של טעינת קובץ dll לפרויקט שלכם.
בדף 'קישורים' סעיף 510.
3. ראו קוד מוכן לשימוש באובייקט Turtle.
דף 'קישורים' סעיף 530.
4. בצעו התרגילים בנושא מחלקת Turtle.
התרגילים בדף 'קישורים' סעיף 540.
בהצלחה.