בכיתה
1. אופן השימוש בלולאה while.
2. מתי נהוג להשתמש ב- while ומתי ב- for?
3. האם בשתי הלולאות ניתן לבצע בדיוק את אותם הדברים?
4. אתחול משתנים - מדוע?
5. יצירת Solution.
6. תרגול: כל התרגילים (6-11) שבעמ' 172.
לבית
הערה: התעלמו מתרגילים בנושא מחלקה / אובייקט /מופע / טיפוס (כמו למשל בעמ' 173).
2. השלמת תרגול - ביצוע חוזר עד לזיהוי זקיף
השלימו התרגילים שלא הספקתם בכיתה.
3. ביצוע חוזר על למעבר חוסם
א. קראו עמ' 174-176.
ב. בצעו התרגילים בעמ' 177.
1. אופן השימוש בלולאה while.
2. מתי נהוג להשתמש ב- while ומתי ב- for?
3. האם בשתי הלולאות ניתן לבצע בדיוק את אותם הדברים?
4. אתחול משתנים - מדוע?
5. יצירת Solution.
6. תרגול: כל התרגילים (6-11) שבעמ' 172.
לבית
הערה: התעלמו מתרגילים בנושא מחלקה / אובייקט /מופע / טיפוס (כמו למשל בעמ' 173).
1. לולאת while - ביצוע חוזר עד לזיהוי זקיף
קראו עמודים 166-171 (הסברים ודוגמות פתורות).2. השלמת תרגול - ביצוע חוזר עד לזיהוי זקיף
השלימו התרגילים שלא הספקתם בכיתה.
3. ביצוע חוזר על למעבר חוסם
א. קראו עמ' 174-176.
ב. בצעו התרגילים בעמ' 177.