חוף 5.11 ג' - מחלקת Math ושימוש באובייקט ממחלקת Random

בכיתה
1. מענה על שאלות התלמידים
    לגבי ש.ב והחומר האחרון.

2. כתיבת אלגוריתם לחישובים על מספריים (מול הלוח בלבד)
    א. כתבו קטע קוד הקולט שני שלמים ומדפיסה את הגדול מביניהם. לדוגמה - קלט: 2 ו- 3, פלט: 3.
    ב. כתבו קטע קוד הקולט מספר ממשי ומעגלת אותו כלפי מעלה. לדוגמה - קלט: 6.3, פלט: 7.
    ג. כתבו קטע קוד הקולט מספר ממשי ומעגלת אותו כלפי מטה. לדוגמה - קלט 6.7, פלט: 6.
    ד. כתבו קטע קוד הקולט מספר ממשי ומעגלת אותו לפי חוקי המתמטיקה (0.5 ומעלה יעוגל כלפי מעלה).
       לדוגמה - קלט 6.7, פלט: 7.
    ה. כתבו קטע קוד הקולט מספר ומדפיסה את ערכו בריבוע. לדוגמה - קלט: 10, פלט: 100.
    ו. כתבו קטע קוד הקולט מספר ומדפיסה את ערכו בחזקת 3. לדוגמה - קלט: 3, פלט: 27.
    ז. כתבו קטע קוד הקולט מספר ומדפיס את השורש שלו. לדוגמה - קלט: 100, פלט: 10.

3. הצגת מחלקת Math
    כולל טיפוסי פרמטרים וטיפוס מוחזר (ראו הטבלה של פעולות מחלקה זו בספר).

4. הגרלת מספרים באמצעות אובייקט ממחלקת Random
    א. הגרלת מספר שלם בין 1-10.
    ב. הגרלת מספר שלם בין 200-1000.
    ג. הגרלת מספר ממשי בין 0 ל- 1.
    ד. הגרלת מספר ממשי בין 1 ל- 10.
    ה. תכנית קזינו - הטלת 2 קוביות.

5. טעימה מבוחן רב-ברירה בנושא if

לבית
1.

בשיעור הבא (בין היתר)
1.